A-5

Turkcell'den yediğim kazıklar, ödediğim kol gibi faturalardan sonra her ne kadar ne amblemlerini, ne Selocan bebelerini görmek istemesem de çok yeri geldi diye kullanıyorum bunu. Haftada 2 gün bedava kampanya görünümlü ocak söndüren faciası ile daha dikkatli konuşup (Deneysel bi insanım, özellikle bedava günlerimde konuşmaya çalıştım) faturamı takibe aldım; fakat o da ne! Daha az ödeyeceğimi beklerken normalin üstünde, üstün performanslı bi fatura ile karşılaştım!
Turkcell seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım!

3 yorum var:

Unknown dedi ki...

en başından beri yani bu cep telefonlarının çıkışından beri hep Turkcelliyim o kadar sene numaramı bile değiştirmeden...
har ay da söve söve ödüyorum faturamı :)
benim yerime de hazırla lafları :)

æ dedi ki...

Ben de aynen senin gibiydim, sonra tak etti canıma! Gittim paşa paşa, misler gibi, aslanlar gibi Avealı oldum. Şimdi de tekrardan başlatmışlar tekrar sınırsız kampanyasını. Bir düşün derim, zararın neresinden dönersen kardır ;)

Emir dedi ki...

Dabadabadabdab dabadabadabdab daat dat daat dat dat Aveaaa Avea :)

Yorum Gönder